.: Dolcsevita.hu :.


 
napja 
 
oldalak:  1  2  3  4  5  6  7   

 
Kedvenc ételeink mostantól növényi alapú alternatívákkal is elkészíthetők

A húsmentességre és növényi fehérje fogyasztásra épülő, népszerű fogyasztói trendekre és az egyre növekvő igényekre reagálva fejlesztette ki a Nestlé változatos növényi alapú Garden Gourmet termékcsaládját.

bővebben >
 


Két éves a Kifli.hu

2019. decemberében indultak útjukra az első kiflis logóval ellátott autók, összesen 10 darab. Mindössze 4000 terméket vittek házhoz, 40 dolgozó segítségével. Most, pontosan két évvel később, az elérhető termékek közel háromszorosával, több mint tízszeres mennyiségű autóval és négyszer annyi kollégával ünnepli második születésnapját a legdinamikusabban fejlődő online kereskedő. Hogy melyik a mai napig leggyakrabban vásárolt termékük?

bővebben >
 


Tejtermék helyettesítő állati fehérjékkel, ez a ToTu

A ToTu termékcsalád egyre keresettebb a kiskereskedelemben. Ugyanakkor cukrászdák, pékségek, nagykonyhák, éttermek körében élelmiszeri alapanyagaként is egyre népszerűbb. Remekül ki lehet váltani a tojásfehérje-alapú ToTu termékcsaláddal a túrót, sajtkrémet, cukrászati krémeket, tejfölt, tejet. Az ezzel elkészített termékeket a laktózérzékenyek, tejfehérje allergiások vagy a tejtermékeket más okból nem fogyasztók is bátran ehetik.

bővebben >
 


A 125 éves pesti vegán hagyományokat ünnepli a GreenGorilla pizzéria

Évszázados híreket olvashatunk mostantól a GreenGorilla pizzéria dobozaira nyomtatva. Az akció célja ismeretterjesztés: a hajdani újságcikkekből ugyanis kiderül, hogy a vegán életmódnak milyen komoly múltja van már a magyar fővárosban. Így például eddig valószínűleg kevesen tudták, hogy a Millenium évében is volt már Pesten a konyháján minden állati eredetű összetevőt mellőző étterem.

bővebben >
 


Budapesten is a növényi alapú élelmiszerekről beszélnek

November 4-én Budapesten, a MagNet Közösségi Házban rendezik meg az egyedülálló növényi alapú élelmiszeripari konferenciát, amely a növényi alapú trend követésére, előre mozdítására, színesítésére fókuszál az üzleti szektor érintett szegmenseiben. A rendezvény célja, hogy a magyarországi élelmiszeripar kapcsolódó iparágai számára szakmai tájékoztatást nyújtson a hagyományos, húsalapú étrendet kihívó irányzatokkal – mint például a flexitáriánus, vegetáriánus és vegán – és az újító termékek, húshelyettesítők és növényi alapú fehérjék dinamikus terjeszkedésével kapcsolatban.

 

 


bővebben >
 


Étteremautoma nyílt Bécsben

Mostantól a bécsiek a nap bármely szakában, várakozás nélkül juthatnak minőségi vendéglői koszthoz az osztrák főváros első étteremautomatájából, a Foodie Fridge-ből. A kínálatban mintegy háromszáz thai, spanyol, olasz és osztrák étel, desszertek és italok találhatók.

bővebben >
 


Mákos-fehércsokis almatorta a nyertes

A Magyarország Cukormentes Tortája program hobbicukrászok számára rendezett versenyét idén a solymári Hesz Rita nyerte meg a Mákos-fehércsokis almatorta elnevezésű alkotásával. A győztes édesség nem tartalmaz fehér lisztet és hozzáadott cukrot, kedvező szénhidrát - és kalória értékeinek köszönhetően a cukorbetegek étrendjébe is beilleszthető. A zsűri a döntőben 10 torta közül választotta ki a legjobbat, és különdíjakat is osztott.

bővebben >
 


Megvan az ország kenyere, tortája és cukormentes tortája

Megvan az ország kenyere, tortája és cukormentes tortája

Ahogy minden évben, idén is meghirdették az Ország Kenyere, Tortája és Cukormentes tortája versenyt. A Szent István-napi kenyér 2021-ben a solymári Hel Pékség Solymár gyöngye fantázianevű kovászos kenyere. Az év Innovatív Kenyere a tiszakécskei Fejedelmi Pékség Tisza-parti magvas kézműves kenyere.  Az Ország Tortája idén a budapesti Habcsók Cukrászda Napraforgó nevű, napraforgós, mézes, csokoládés, vilmoskörtés tortája lett. A legjobb cukormentes torta idén a tápiószecsői Hisztéria Cukrászda Beszterce rózsája nevű, sárgabarackos készítménye.

A részletekről a "bőveben" szóra kattintva olvashat

bővebben >
 


Széll Tamás, Veres István és Molnár Bence hazai paradicsommal főz
A magyar csapat a szeptemberi lyoni döntőn is a prémium paradicsomkülönlegességekkel fog dolgozni

A Bocuse d’Or Grand Final szervezői frappánsan reagáltak a vendéglátást is térdre kényszerítő pandémiára, hiszen a – koronavírus-járvány miatt januárról szeptemberre csúsztatott – döntőben a csapatoknak dobozos, elviteles ételeket kell alkotniuk, a Lyonban megrendezendő világverseny legdominánsabb alapanyaga pedig a paradicsom lesz.

bővebben >
 


Nyárindító hétvége a Balatonon
Végre beindult a nyár, a Balaton most igazán nekimegy a szezonnak, Badacsony és környéke is bőven kínál programokat június első hétvégéjére! Várunk Benneteket tapas-bározni, koktélozni, Gasztrohegyezni, a Szent György-hegyen borozni, a Hableányban kortárs tárlatvezetésre. 
Lássuk, mivel készülünk a hétvégére!

bővebben >
 


George Clooney az etikus kávétermesztés mellett kampányol

A Nespresso új kampányában bemutatja, hogy a farmerekről és a környezetről való gondoskodás hogyan eredményezhet kiváló minőségű kávét, és hogyan lehet pozitív változások katalizátora.  

A “Made with Care” („Törődéssel készül”) kampányvideóban George Clooney művészekkel, farmerekkel, kávémesterekkel, aktivistákkal és más hírességekkel közösen válaszol arra a kérdésre, hogy mit jelent számára a gondoskodás, és hogyan függ össze mindez a kávé szeretetével. A Nespresso ezzel a kezdeményezésével hangsúlyozza az etikus és fenntartható kávétermelés fontosságát, ami a vállalat teljes értékláncát áthatja. 

bővebben >
 


Tavaszi feltöltődés: milyen zöldségeket és gyümölcsöket érdemes fogyasztani?

A tavaszi feltöltődés alapvető fontosságú kell, hogy legyen mindenki életében. Télen a szervezet kiürül a tápanyagokból, így szükség van pótlásra, egyfajta tavaszi megújulásként. Ezt pedig legegyszerűbben úgy tehetjük meg, ha olyan gyümölcsöket és zöldségeket fogyasztunk, amelyek rostban, vitaminokban és egyéb tápanyagokban gazdagok.

bővebben >
 


"Láss vendéglőt - Láss vendéget!" Eplényben
A Tereza, a Mazel Tov és a Mák is hütte-menüvel készül

Február elején Gastro43 elnevezésű kampányt indít az eplényi Síaréna. A vendéglátóhelyeket sújtó jelenlegi helyzetben konyhát, teret, de leginkább lehetőséget szeretnének biztosítani a piac azon szereplői számára, akik ellehetetlenültek az elmúlt időszakban. Az idei síszezon végéig olyan gasztroszereplőkkel találkozhatnak az Eplényben síelők, mint a Mák, a Mazel Tov, a Tereza.

bővebben >
 


Újévi babonák

A babona úgy tartja: amit az év első napján teszel, azt teszed majd egész évben. De nemcsak azt érdemes szem előtt tartani, hogy mit kell tenni, hanem azt is, hogy mit tilos!

 

bővebben >
 


A Fény Utcai Piacon nyit éttermet az ország egyik legismertebb séfje

Bíró Lajos egy már bevált koncepcióval érkezik, mégis sok újdonsággal készül a Fény Utcai Piacra, amely egyre több izgalmas gasztronómiai helyszínnek ad otthont.

bővebben >
 


Sacher drive-in Bécsben

Azok a bécsiek, akik a koronavírus okozta lezárások alatt édességre vágynak, és pont Sacher-tortát ennének, az online és a bolti vásárlás mellett ezt immár drive-in szolgáltatás keretében is megtehetik. A Sacher már az 1800-as évek óta a minőséget és a tradíciót képviseli, fogalma elválaszthatatlan Ausztriától.

bővebben >
 


Az istenek eledele

A csokoládé csípős fűszerekkel ízesített, keserű-savanyú italként kezdte pályafutását. Eltartott pár évszázadig, amíg olvadó, édes, illatos és ellenállhatatlan csemege lett belőle.

bővebben >
 


Ünnepi ragyogás kapszulákba zárva
Megérkezett a Nespresso karácsonyi kávékollekciója

Az idei téli szezonban a Nespresso elhozza otthonunkba a “dolce vita” életérzést, amit a szeretteinkkel eltöltött idő, a kellemes beszélgetések és a különleges gasztronómiai élmények varázsolnak különlegessé. A Torta di Nocciole, Amaretto és Il Caffè kávékat a közös ünneplés legszebb pillanatai és a tradicionális olasz desszertek inspirálták.

bővebben >
 


Grown Respectfully: új csomagolásban a NESCAFÉ termékek

2020 őszén bemutatkozik a NESCAFÉ Classic termékcsalád üveges tagjainak megújult csomagolása, így a NESCAFÉ rajongók új köntösben, színes kupakokkal és a hátoldalon Grown Respectfully üzenettel találhatják kedvenc NESCAFÉ Classic, Crema, Brasero és Black Roast termékeiket a boltok polcain.

bővebben >
 


Megérkeztek a Nestlé vegán újdonságai

A Nestlé két különböző termékkategóriában is növényi alapú újdonságokkal jelentkezik a magyar piacon. A NESCAFÉ Gold Almond és Coconut Latte a vegán étrendet követő kávékedvelőknek, a Nesquik Kakaós Zabital pedig a gyermekeknek nyújt a kiegyensúlyozott táplálkozás jegyében növényi alternatívát.

bővebben >
 


oldalak:  1  2  3  4  5  6  7   

 
 Összesen cikk található ebben a rovatban


  Rólunk Kapcsolat