napja 
 

A Formula 1 Magyar Nagydíj látogatóiért is versenybe száll Magyarország (Egészség - Sport)
A Formula 1 Magyar Nagydíj látogatóiért is versenybe száll Magyarország

Július 25-28. között hazánk lesz a „száguldó cirkusz” következő állomása. A Magyar Turizmus Zrt. számos marketingeszközzel igyekszik minél több bel- és külföldi utazót csábítani a Hungaroringre és Magyarországra.

A Forma 1-es autóverseny rendkívüli népszerűségét és a rá irányuló nemzetközi figyelmet kihasználandó az Magyar Turizmus Zrt. idén is szorosan együttműködik a Hungaroring Sport Zrt.-vel. Az érdeklődőket nemcsak a helyszínen várják hazánk turisztikai kínálatával az MT Zrt. munkatársai, de a társaság – külképviseletein keresztül – már a versenyt megelőzően is számos akcióval ösztönözte a külföldi utazókat a hazánkban rendezett futam meglátogatására. A szervezők tájékoztatása szerint a külföldi marketingakcióknak is köszönhetően tavaly már 35%-kal több jegyet értékesítettek külföldiek számára.

A látogatók az ország valamennyi turisztikai régiójának kincseivel is megismerkedhetnek a Hungaroringen, hiszen a Magyar Turizmus Zrt. „rutinos versenyzőként”, több mint tíz éve működteti információs pontját a Formula 1TM Magyar Nagydíj ideje alatt. Központi helyen, a Super Gold tribünön működő irodában tájékoztatják a hazai és nemzetközi közönséget a versenyről és Magyarország turisztikai kínálatáról. Az érdeklődők turisztikai kiadványokat vihetnek magukkal, ezeket fellapozva a világbajnokság után is kedvet kaphatnak egy magyarországi utazáshoz, vagy meghosszabbíthatják tartózkodásukat.

A Hungaroring belföldi akciója keretében ismét 10 ezer darab 9900 forintos egységárú jegyet értékesítettek a Formula 1 programokra. A Hungaroring, a BKK, a MÁV-Start és a GYSEV Zrt., valamint a VOLÁN együttműködésének köszönhetően a versenyre az ország bármely pontjáról ingyenesen juthatnak el tömegközlekedési eszközökkel azok, akik jegyet vásároltak. A belföldi utazók turisztikai programajánlókból is értesülhetnek a Formula 1TM Magyar Nagydíjról az MT Zrt. segítségével. Érdemes böngészni a társaság oldalán a „Formula 1”menüpontot (http://itthon.hu/formula-1), ahol hasznos tanácsokra – pl. közlekedési tippekre, szállással és jegyvásárlással kapcsolatos információkra – lelhetnek az érdeklődők.

Az Ausztriában, Németországban és Nagy-Britanniában rádiócsatornákon, illetve Facebook-on lebonyolított nyereményjátékok szerencsés nyertesei a verseny teljes idejére szóló kétfős belépőt és szállodai elhelyezést kaptak. Német nyelvterületen hangsúlyos kommunikáció folyt, hiszen amellett, hogy több német győzelem született a mogyoródi pályán, a Magyar Nagydíjon is van esély német győzelemre. Németországban és Ausztriában a kiadott sajtóközleményeknek köszönhetően számos médium tett közzé hírt a magyar futamról.

Olaszországban workshopon és roadshow-k alkalmával hívták fel az eseményre a szakma és az olasz sajtó figyelmét. A küldőpiacok országainak célnyelvén számos Facebook-poszt hívja fel a figyelmet a közelgő versenyre: az angol, német, osztrák, horvát, olasz, spanyol, svéd, szlovák, ukrán, lengyel, román és cseh oldalak követői mindannyian figyelemmel kísérhették a verseny előkészületeit. Az egyes országok képviseletei valamennyi futó kampányukban említést tettek a Magyar Nagydíjról.

 
<<< visszalépés
Jelenleg 3 olvasó böngészik a portálon
  Rólunk Kapcsolat