.: Dolcsevita.hu :.


 
napja 
 
oldalak:  1  2  3   

 
WOW Hatás, a könyv, ami megtanít, hogyan légy vonzó!

Hiánypótló kiadvány debütál a magyar piacon. Békési Brigitta „WOW HATÁS - Fedezd fel a Valódi Vonzerőd” című kötete egy egyedülálló rendszer segítségével vezet végig a vonzerőnk maximalizálásának útján, mindezt hiteles kutatásokkal, izgalmas szakértői megszólalásokkal alátámasztva, feladatokkal kísérve.

bővebben >
 


5 lehetőség, ha nem vettek fel az egyetemre

Idén közel 108 ezren jelentkeztek egyetemekre, főiskolákra, a diákoknak szerdán a fővárosban és az ország több városában ponthatárváró rendezvényeket tartanak. A felsőoktatási felvételi ponthatárok kihirdetése után azonban sajnos nem mindenki örül az eredménynek. 

bővebben >
 


Egyedülálló otthon nyílik időseknek Budapesten

Különleges idősek otthona nyitja meg kapuit Budán idén decemberben. A Rege Residence egyedülálló küldetést vállal fel azzal, hogy a hagyományos „idősotthon” paradigmát áttörve új életstílust kínál szépkorúak számára. Az aktív életmódot  többféle szabadidős tevékenység, számos kulturális és sport program valamint magas színvonalú egészségügyi személyzet biztosítja a lakóknak. A cél egy összetartó, támogató közösség felépítése, ahol a lakók ebben az életkorban is új ismeretekkel, új barátságokkal gazdagodhatnak.

bővebben >
 


Még nincs késő formába lendülni a bikiniszezonra!

A napsugarak már-már perzselnek, de az igazi strandszezon odébb van, ezért még semmi sincs veszve, ha valaki most szeretné elkezdeni formálni a testét. A Capoeira Aerobikkal szép sikereket érhet el.

bővebben >
 


Karin Wagenaar: Hogyan legyek boldog veled?

Korai éveink kötődési mintázata alapvető hatással van felnőttkori kapcsolatainkra, különösen a párkapcsolatunkra. A kötődési stílusunk alakításával megjavíthatjuk félresiklott párkapcsolatunkat, és valóban boldogan, harmóniában élhetünk a partnerünkkel. A holland párterapeuta könyve ehhez nyújt útmutatást.

bővebben >
 


Több mint 3000 gyereket emeltek a magasba a hétvégén
Csobot Adél, Istenes Bence és Kiss Gergely is részt vett a világrekordban

lyen még nem volt! – Nagyszabású világrekordot állított fel hétvégén a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom, amelynek keretében, az előzetes számítások alapján, több mint 3000 kisgyereket emeltek magasba országszerte. A Családok Éve programsorozat részeként hívták fel a figyelmet a gyermekvállalás fontosságára. Az eseményen ott volt Kiss Gergely olimpiai bajnok vízilabdázó, Böjte Csaba ferences rendi szerzetes, Istenes Bence és Csobot Adél is. Bence és Adél ráadásul nemcsak műsorvezetőként voltak jelen, részt vettek a világrekordban is. Bence Adélt emelte a magasba, akinek hasában már ott van második gyermekük.

bővebben >
 


Tanulás 2.0 - így fejleszthető a Z generáció

Táblagép, alkalmazások, online jegyzetek és tanfolyamok – a Z generáció tanulási szokásai jelentősen átalakulnak. A hagyományos tankönyvek persze nem tűnnek el az oktatásból, de az ingyenes mobil alkalmazásoknak és e-learning tananyagoknak köszönhetően a tanulás is beköltözik az online térbe.

bővebben >
 


EQ ? sexy, avagy az ember érzelmi intelligenciája

Kósa Erika, a sikeres üzletasszony hosszú évek óta képviseli, hogy az ember érzelmi intelligenciája fejleszthető. A magasabb EQ nem csak az egyénnek, hanem a munkáltatójának, a társas kapcsolatainak és a társadalomnak is hasznára válik.

bővebben >
 


Hűtsd le magad! ? 5 tipp a nyári hőség ellen

Van, aki forrón szereti, sokan azonban valósággal szenvednek a nyári kánikulában. A tartós meleg nagyon megviselheti az embert: éppen ezért fontos, hogy odafigyeljünk és megfelelően védekezzünk ellene. A szerencsésebbek vízparton, hűs koktélt szürcsölgetve vészelhetik át a hőhullámokat, ám azok se essenek kétségbe, akiknek otthonuk és a fülledt iroda között ingázva kell túlélniük a hőséget. Íme, 5 trükk, amelyek garantáltan elviselhetőbbé teszik a forró nyári napokat.

bővebben >
 


A nyugdíjasok kétharmada visszamenne dolgozni
Úgy érzik, alábecsülik őket

Az állandósuló munkaerőhiány kapcsán az utóbbi időben többször előkerült egy lehetséges megoldásként a nyugdíjasok újbóli foglalkoztatása. Mit szólnak ehhez az érintettek? Visszamennének dolgozni? Ha igen, hova, és hogyan? Mit gondol egy mai nyugdíjas a megbecsültségről, a nyugdíjról a munkáról? A Work Force munkaerőkölcsönző- és közvetítő ezekre a kérdésekre kereste a választ több mint 2000 nyugdíjas megkérdezésével.

bővebben >
 


Digitális esélyegyenlőség és az internetbiztonság

Fókuszban a biztonság! Negyedik alkalommal rendezték meg „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” című nemzetközi konferenciát. Az idei rendezvény kiemelt témája a szexting, a pedofília és a gyűlöletbeszéd volt.

bővebben >
 


A szeretet a legfontosabb a magyar apák szerint

A korábban meghatározó nevelési elvet, a szigorúságot, a XXI. században a szeretetközpontúság, az odafigyelés és a tisztesség váltotta fel - derül ki egy magyar apák körében készült felmérésből. A modern családban az apák már nem tekintély, hanem szeretet elven működnek és párjukkal közösen hozzák meg a gyermekneveléssel kapcsolatos döntéseket. A válaszadók azt a tendenciát is megerősítették, hogy egyre több családban a férfiak maradnak otthon a gyerekekkel.

bővebben >
 


Lehet, hogy a nők rossz helyen keresik a siker és az önmegvalósítás titkát?

A nők nap mint nap kihívásokkal kénytelenek szembenézni, miközben igyekeznek a lehető legtöbbet nyújtani az életük legfontosabb területein, így a munkahelyen, kapcsolataikban és a mindennapi jólétük tekintetében. Vágyaik és ambícióik ellenére azonban sokan azt érzik, hogy akadályok állnak az útjukban.

Egy új globális kutatás rávilágított arra, hogy a nők valószínűleg rossz helyen keresték a megoldást, amely mindvégig karnyújtásnyira volt tőlük. Ugyanis kiderült, hogy a nőket leginkább a saját magukkal, vagy pontosabban szólva a „belső kritikusukkal” való törékeny kapcsolatuk gátolja a kiteljesedésben.

bővebben >
 


Így vészeld át a kánikulát

Tikkasztó hőség? Forró nappalok és elviselhetetlenül meleg éjszakák? Legszívesebben egész nap a légkondicionált irodában, vagy a strandon töltenénk az időnket? A meleg, az állandó izzadás bizony mindannyiunk szervezetét kimeríti, arról nem is beszélve, hogy a nagy forróságban akár napszúrást is kaphatunk, ha nem vigyázunk. Pánikra azonban semmi ok, pár trükkel elviselhetőbbé tehetjük az izzasztó napokat, és elkerülhetjük a napszúrást is.

bővebben >
 


Köszi, Anyu!

A “Köszi, Anyu!” kampánnyal a Procter & Gamble [P&G] – a korábbi hagyományaihoz híven – ez alkalommal is az anyák elkötelezett támogatójaként jelenik meg a Nemzetközi Olimpiai Bizottság globális partnerei között. A kampány először 2012-ben, a londoni olimpiai játékok előtt indult el világszerte, azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet az anyák áldozatos munkájára. Hosszú Katinka, az ötszörös világbajnok, világcsúcstartó úszó olimpikon, és édesanyja, Barbara lesz a kampány magyar nagykövete a 2016-os riói olimpiai játékokon. 

„A Procter & Gamble márkái azért jöttek létre, hogy az édesanyák mindennapjait megkönnyítsék a legkiválóbb termékek biztosításával” – mondta Marek Kapuściński, a cég közép-európai régiójának alelnöke. „Az ilyen kiemelkedő eseményeken, mint az Olimpiai Játékok, minden figyelem a versenyzőkre összpontosul. De mi tudjuk, hogy minden sikeres sportoló, minden gyermek mögött áll egy erős anya, aki önzetlenül támogatja. Ez az, amiért az anyukák szerepét hangsúlyozzuk a kampányban. Termékeink segítségével szeretnénk kifejezni csodálatunkat és hálánkat minden anya iránt a világon.” – tette hozzá Kapuściński.

„Nagy öröm számomra, hogy nagykövete lehetek a Procter & Gamble ilyen jelentős, globális kampányának. Elmondhatatlanul büszke vagyok arra, hogy képviselhetem hazámat az olimpián, a világ legnagyobb sporteseményén, de tudom, hogy ez sosem sikerülhetett volna édesanyám mérhetetlen szeretete és támogatása nélkül. Az ő szavai és példátlan ereje a verseny minden egyes pillanatában velem lesznek majd. Hiszem, hogy mindannyiunk feladata értékelni és viszonozni az anyai szeretetet az év minden napján, hiszen ők azok, akik ezt maximálisan megérdemlik.” – mondta el Hosszú Katinka, ötszörös világbajnok és világcsúcstartó úszó.

100 nappal a játékok megnyitó ünnepsége előtt a Procter & Gamble, a díjnyertes “Köszi, Anyu!” kampányának következő állomásaként mutatja be legújabb, „Strong” – Erő című videóját.

„Úgy érzem, mintha a saját történetemet látnám viszont” – mondta Hosszú Katinka.“Mindig is inspiráló és példaértékű volt számomra az az erő, amit édesanyám tanúsított egész pályafutásom alatt.

Anyukám mindig mellettem van, támogat, sosem voltak elvárásai velem szemben. Anyu nélkül közel sem lennék olyan erős lelkileg, mint amilyen vagyok.  Hálás vagyok, hogy egy olyan nagyvállalat, mint a P&G elismeri édesanyám erejét, mindazt, amit értem tett és tesz, valamint azt, hogy mennyire fantasztikus nő is ő valójában.” 


 

Szökjön ki egy fürdőbe!

Február 29-én az ország számos fürdőjében elszöknek az árak! Az idei február nagyon kegyes hozzánk, hisz nem kevesebb, mint 24 órát ajándékoz, mielőtt átlépnénk az első tavaszi hónapba. Csak négyévente fordul elő, hogy egy nappal több időnk van az életet kihasználni, boldognak lenni. Miért ne ünnepelhetnénk ezt a napot testet-lelket megújító fürdőzéssel?

A Magyar Fürdőszövetség kezdeményezésére, 50%-os akciókkal várják a lazítani, kikapcsolódni vágyó vendégeket. A legtöbb fürdőben féláron válthatók belépőjegyek, de sok létesítmény masszázs- és szauna szolgáltatásokat is kínál 50%-os kedvezménnyel február 29-én. Hogy az országban mely létesítmények, milyen szolgáltatásokra érvényesítik az 50% kedvezményt, megtalálhatják a www.furdoszovetseg.hu weboldalon. Az alábbi linken a csatlakozott fürdők listája:http://www.furdoszovetseg.hu/hu/hirek/szokjon-ki-egy-furdobe-2016-februar-29.html


 

Veli bej fürdője

Évszázadok óta ismertek a budai József-hegy lábánál fakadó termál- és gyógyvizes források. Az ottomán uralom alatt alapított Veli Bej fürdőt a közelmúltban modern formában újranyitották. Az Irgalmasok Veli bej fürdője a török időkből ránk maradt, a Betegápoló Irgalmasrend által felújíttatott fürdő, amely a Budai Irgalmasrendi Kórház területén működik.

Ez Budapest egyik legszebb török fürdője, ideális kombinációja a kellemesen fürdőzve gyógyulásnak.

A törökfürdőben egy nagymedence és négy kismedence áll a vendégek rendelkezésére, melyek eltérő hőmérsékletűek.

A gyönyörűen felújított török fürdő 5 különböző vízhőmérsékletű török medencéje mellett egy vadonatúj wellness részleg áll a vendégek rendelkezésére jakuzzival, két gőzkamrával, finn és infra szaunával, masszázs-zuhanyokkal, jégkészítő géppel, hydroxeur- és tangentorkáddal, Kneipp-sétálóval, úszómedencével és masszázzsal.

A gyógyhatású kalcium-karbonátos medencék reumatikus betegségekben szenvedőknek és műtét után felépülőknek ajánlott. A fent említett korszerű berendezés mellett az épület ugyanakkor a hagyományt is tükrözi: mára a fürdőre szó szerint ránőttek a klasszicista stílusú Hild József tervezte épületek. Ugyan így a 60-as években épült kórházrész, ahol a reumatológia és egy korszerű kardiológia működik.

A fürdőt kis befogadóképessége és baráti árai miatt sokan kedvelik. Típusát tekintve a Veli Bej ún. ilidzse, azaz ásványvizes fürdő (amit sokan kevernek a gőzfürdőhöz hasonló hammammal) kalcium-karbonátos gyógyhatású forrásokkal. Kilépve a koedukált, szekrényes öltözőtérből választhatjuk a wellness részt, a rengeteg pihenőágy egyikét vagy a fő attrakciót, a feszített víztükrű, gyógyvizes medencét.

A központi, lenyűgöző kupolával fedett nyolcszögű medencetér és az azt körülvevő négy, különböző vízhőmérsékletű családi fülke mellett egy másik teremben reumatikus betegségekre ajánlott és műtét utáni rehabilitációra alkalmas terápiás medencék sorakoznak.

Az épületegyüttest 1806-ban  Marczibányi István adományozta a rendnek, amit 2000-ben a rend visszakapott, benne a 80-as évek óta működésképtelen Veli Bej fürdővel. Komoly beruházás volt szükséges az újjáélesztéshez, nem utolsósorban a műemlékvédelmi korlátozások miatt.

Virág Csaba építész tervei alapján újították fel a török kori épületet, a rekonstrukcióba bevont művészettörténészek és régészek pedig alapos munkát végeztek, ahol lehetett, visszaállították az eredeti állapotot. Az eközben feltárt eredeti burkolatokat és vízvezetéket az 1574-es alapításkor elhelyezett emléktábla másolatával együtt megőrizték, és kiállították. Új elemként a körben futó, üveggel fedett kerengő és Székely Orsolya designer játékosan múltidéző ledes fáklyái határozzák meg a tereket. Jelenleg a rend üzemelteti a fürdőt, és a jelek szerint ez így is marad.

További információ: http://www.irgalmas.hu/veli-bej-furdo


 

Adománykártyák hűségpontokért

Idén bővült a hűségpontok felhasználási köre, mégpedig a SuperShop, az OMV és a Spar együttműködésének eredményeként. Mostantól SperShop pontokkal is elérhetővé váltak az adománykártyák, amelyeket a Spar és Interspar áruházakban, valamint az OMV töltőállomásokon is meg lehet vásárolni. Az adománykártyák megvásárlásával a tavalyi évben több mint 10 millió Ft gyűlt össze, ami a karitatív szervezet gyermekéhezés elleni és esélyteremtő felzárkóztató programjait segítette.

Kozmai Imre atya, A Magyar Máltai szeretetszolgálat vezetője szerint mindig van, aki segítségre szorul, és mindig van, aki segít. Nem látványosan ez a mindennapokban is működik, nemcsak karácsonykor.

A Spar és a karitatív szervezet együttműködése 18 évre nyúlik vissza. Az üzlethálózat büszke arra, hogy 2010-ben elsőként nyerte el a Máltai jótékonysági pont címet. De nemcsak pénzt, hanem élelmiszer adományt is gyűjtenek, tavaly 262 tonna élelmiszert sikerült eljuttatni a szeretetszolgálaton keresztül a rászorulóknak.

Az OMV-nél is fontos a CSR tevékenység a jó cél érdekében. A z egyéb támogatói programok mellett a Máltai Szeretetszolgálatot támogatva erőforrásaikat a társadalom javára fordítják: lehetőséget kínálnak vásárlóiknak, hogy a tankolás során összegyűlt Supershop pontokkal rászorulókat támogassanak.

A SuperShop a Máltai Szeretetszolgálattal régóta együttműködik. A 2015 karácsonyára indított kampánnyal a program lehetőséget nyújt a 2,7 millió kártyabirtokosnak, hogy a vásárlási kedvezményeken keresztül segítsék a rászorulókat.

A Spar és Interspar üzletek, valamint az OMV töltőállomások mellett a SuperShop weboldalán is megvásárolható kuponon keresztül online is beválthatóak a SuperShop pontok a Máltai Szeretetszolgálat adománykártyáira.

 

https://www.supershop.hu/ajanlataink/az-adomanykartyak-mar-supershop-pontokkal-is-megvasarolhatok/



 

Az otthoni feladatok anya és apa szemszögéből

Tatár Csilla, a népszerű műsorvezető kisbabát vár, és érintettként úgy véli: „A mai családokban egyre több feladat hárul az édesanyákra, éppen ezért nagyon fontos, hogy az édesanyák az apukáknak is adjanak lehetőséget, hogy kivehessék részüket a mindennapi teendőkből, hiszen nagyon fontos, hogy a párok minél hamarabb összecsiszolódjanak szülőként és családdá tudjanak válni a babával együtt. A kutatás rámutat arra, hogy a feladatok terhe alatt minden szereplő máshogy értékeli saját feladatainak mennyiségét.”
Az anyukák több támogatásnak örülnének, az apukák viszont úgy érzik, hogy ők is egyformán részt vállalnak a kisgyermekkel kapcsolatos feladatokból – derül ki az Ipsos kutatásából. Az első jelentés alapján elmondható, hogy bár a valóság és a szülők fejében élő kép között jelentős eltérés van, az apukák elismerik az édesanyák gyermekeik gondozása terén tett erőfeszítéseit.
A kisbabák gondozásában évtizedek óta élenjáró Sudocrem® úgy döntött, hogy reprezentatív kutatást készít arról, milyen is a munkamegosztás a kisgyermekes (legalább egy, 6 évesnél fiatalabb gyermeket nevelő) családoknál; mekkora részt vállalnak a gyermekgondozásból az anyukák és az apukák. A 600 fős mintavétellel készült Sudocrem®-jelentés konkrétan arra kereste a válaszokat, hogy a kisgyermekek etetése, fürdetése, pelenkázása, öltöztetése és altatása kinek a feladatkörébe tartozik a családoknál. A kutatás kimutatta azt, amit eddig csak sejteni lehetett, hogy a gyermekgondozás terén az elmélet és a gyakorlat között némi különbség mutatkozik. A gyermekgondozásnak ugyanis a megkérdezettek döntő többsége szerint az anya és az apa közös feladatának kellene lennie, amelyben mindkét fél egyforma intenzitással vesz részt. A valós helyzet ugyanakkor az, hogy a teendők többsége még mindig az anyára hárul.
A megkérdezettek közel 60 százalékánál a gyermek körüli gondozási feladatokat döntően vagy teljes egészében az édesanya végzi, és csak a családok négytizedénél végzik közösen, egyenlő részt vállalva a feladatokból. A kérdésekre adott válaszokból kiderült, hogy az édesapák szívesen segítenek a gyermekek fürdetésében, sőt, 5-10 százalékuknál ezt a feladatot elsősorban vagy kizárólagosan ők maguk végzik. Bár kisebb arányban, de a papák a fürdetés mellett a kisgyermekek altatásában is szívesen vesznek rész.
„A Sudocrem® sokoldalúságának köszönhetően már több, mint 80 éve áll az édesanyák szolgálatában. Legfőbb célunk, hogy ne csak a kipirosodott babapopsira legyen termékünk, hanem a kisgyermekek számára a legmegfelelőbb környezetet teremtsük meg. A terveink szerint ezzel a hagyományteremtő kutatással arra szeretnénk rávilágítani, hogy egy kisbaba akkor érzi jól magát, ha az édesanyja is jól érzi magát. Ez pedig az apukák feladata.” – mondta Dr. Váradi György, a Sudocrem®-et forgalmazó Actavis Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
Závecz Tibor, az Ipsos Zrt. véleménykutatási igazgatója hozzátette, „Megnyugtató, hogy a szülők nagy többsége a kisgyerekek gondozását közös feladatnak gondolja. Igaz ugyan, hogy a valóság ettől eltér és inkább az anyákra hárul a kicsik ellátása, de ez nem okoz jelentős feszültséget a családok életében. Tudják, hogy az egyenlő teherviselés nem igazán valósult meg náluk, de igyekeznek és elismerik egymás ennek érdekében tett törekvéseit.”
További információ: www.sudocrem.hu
A Sudocrem®-ről
A babapopsik ápolójaként ismert Sudocrem® -et, annak sokoldalúságának köszönhetően a család minden tagja használhatja. A Sudocrem® védi és nyugtatja a kipirosodott és sérült bőrfelületet, támogatja a bőr regeneráló funkcióit. A Sudocrem® több mint nyolcvan éve az anyukák barátja a babák érzékeny bőrének kezelésében. Javasolt alkalmazása pelenkával fedett területre naponta 3-5 alkalommal vagy szükség szerint. Hatékony egyéb bőrproblémák ápolásában is, beleértve a repedezett és irritált bőrt. Alkalmazható minden bőrtípusra, minden korosztálynak.


 

Kalandpark és jótékonyság

A gyerekzsivaj azt jelenti, a gyerekek jól érzik magukat. Egy kalandparkban meg különösen így van. Négy gyermekotthon és az S.O.S. Gyermekfalvak kisebb – nagyobb lakói várták izgatottan, hogy elhangozzék, lehet menni játszani! A játék előtt azonban más, fontos dolguk volt. Mind az öt intézmény átvehetett egy jelképes, 1 millió Ft-ot érő csekket. A pénzt kampány keretében gyűjtötték, hogy a kiválasztott intézményekben a családjuktól külön élő, közel 1300 gyerek környezete otthonosabbá, tisztábbá és kényelmesebbé váljon.

A P&G és az Auchan kampánya keretében minden vásárló az ügy mellé állhatott, aki április 30. és június 30. között az Auchan magyarországi üzleteiben Procter & Gamble terméket – többek között Always, Ariel, Head&Shoulders, Jar, Lenor és Pampers márkákat – vásárolt, aminek árából a P&G termékenként 5 forintot különített el a célra.

A Procter&Gamble és az Auchan vezetői bejelentették, hogy a kampány keretében 5 millió forint gyűlt össze, melynek értékében P&G tisztító- és tisztálkodási szerekből álló termékadománnyal támogatják a kiválasztott gyermekvédelmi szervezeteket. Az eseményen így intézményenként 1 millió forint értékű szimbolikus csekket és termékcsomagot vehettek át a Hűvösvölgyi Gyermekotthon, a Miskolci Egyesített Szociális és Gyermekvédelmi Intézmény, a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Gyermekvédő Intézet és Gyermekotthon, a kecskeméti SOS Gyermekfalu, valamint a Debreceni Reménysugár Gyermekotthon képviselői

A P&G Magyarország kereskedelmi marketing vezetője, Balogh-Simon Zsófia elmondta, hogy a vállalat célja, hogy termékeivel és fogyasztóbarát újításaival az emberek mindennapjait megkönnyítse a világ minden táján, és erre törekszik globális és helyi társadalmi felelősségvállalási programjai keretében is. „Az otthon kényelme a jövőnk és biztonságunk alapja. A P&G és az Auchan azoknak szeretne segíteni, akiknek mindez nincs karnyújtásnyira és egyelőre egy küzdelmekkel teli, távoli cél csupán.” – hangsúlyozta Balogh-Simon Zsófia.

„Köszönet illeti azokat a vásárlókat, családokat, akik vásárlásaikkal a jó ügy mellé álltak, és így hozzájárultak ahhoz, hogy a családjuktól távol élő gyermekek környezetét még rendezettebbé tehessük.” – mondta el Gál Judit, az Auchan Magyarország Kft. kommunikációs igazgatója.

A rendezvényen beszédet mondott Rétvári Bence, az Emberi Erőforrások Minisztériumának parlamenti államtitkára, aki kiemelte az ilyen jellegű támogatások fontosságát és megköszönte a két vállalat közös társadalmi szerepvállalását.

 A rendhagyó helyszínen tartott eseményen vendégül láttak közel 100, a támogatott intézményekben nevelkedő gyermeket, akik egy programokkal teli, élménydús napot tölthettek el egy kalandparkban. A gyerekek is készültek:„A mi házunk, a mi otthonunk” címmel készített óriásrajzokon mutatták be, hogy mit is jelent számukra az otthon, amit a helyszínen egy mini-kiállítás keretében a résztvevők is megtekinthettek.


 

oldalak:  1  2  3   

 
 Összesen cikk található ebben a rovatban


  Rólunk Kapcsolat