.: Dolcsevita.hu :.


 
napja 
 
oldalak:  1  2   

 
EQ – sexy, avagy az ember érzelmi intelligenciája

Kósa Erika, a sikeres üzletasszony hosszú évek óta képviseli, hogy az ember érzelmi intelligenciája fejleszthető. A magasabb EQ nem csak az egyénnek, hanem a munkáltatójának, a társas kapcsolatainak és a társadalomnak is hasznára válik.

bővebben >
 


Hűtsd le magad! – 5 tipp a nyári hőség ellen

Van, aki forrón szereti, sokan azonban valósággal szenvednek a nyári kánikulában. A tartós meleg nagyon megviselheti az embert: éppen ezért fontos, hogy odafigyeljünk és megfelelően védekezzünk ellene. A szerencsésebbek vízparton, hűs koktélt szürcsölgetve vészelhetik át a hőhullámokat, ám azok se essenek kétségbe, akiknek otthonuk és a fülledt iroda között ingázva kell túlélniük a hőséget. Íme, 5 trükk, amelyek garantáltan elviselhetőbbé teszik a forró nyári napokat.

bővebben >
 


A nyugdíjasok kétharmada visszamenne dolgozni
Úgy érzik, alábecsülik őket

Az állandósuló munkaerőhiány kapcsán az utóbbi időben többször előkerült egy lehetséges megoldásként a nyugdíjasok újbóli foglalkoztatása. Mit szólnak ehhez az érintettek? Visszamennének dolgozni? Ha igen, hova, és hogyan? Mit gondol egy mai nyugdíjas a megbecsültségről, a nyugdíjról a munkáról? A Work Force munkaerőkölcsönző- és közvetítő ezekre a kérdésekre kereste a választ több mint 2000 nyugdíjas megkérdezésével.

bővebben >
 


Digitális esélyegyenlőség és az internetbiztonság

Fókuszban a biztonság! Negyedik alkalommal rendezték meg „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” című nemzetközi konferenciát. Az idei rendezvény kiemelt témája a szexting, a pedofília és a gyűlöletbeszéd volt.

bővebben >
 


A szeretet a legfontosabb a magyar apák szerint

A korábban meghatározó nevelési elvet, a szigorúságot, a XXI. században a szeretetközpontúság, az odafigyelés és a tisztesség váltotta fel - derül ki egy magyar apák körében készült felmérésből. A modern családban az apák már nem tekintély, hanem szeretet elven működnek és párjukkal közösen hozzák meg a gyermekneveléssel kapcsolatos döntéseket. A válaszadók azt a tendenciát is megerősítették, hogy egyre több családban a férfiak maradnak otthon a gyerekekkel.

bővebben >
 


Lehet, hogy a nők rossz helyen keresik a siker és az önmegvalósítás titkát?

A nők nap mint nap kihívásokkal kénytelenek szembenézni, miközben igyekeznek a lehető legtöbbet nyújtani az életük legfontosabb területein, így a munkahelyen, kapcsolataikban és a mindennapi jólétük tekintetében. Vágyaik és ambícióik ellenére azonban sokan azt érzik, hogy akadályok állnak az útjukban.

Egy új globális kutatás rávilágított arra, hogy a nők valószínűleg rossz helyen keresték a megoldást, amely mindvégig karnyújtásnyira volt tőlük. Ugyanis kiderült, hogy a nőket leginkább a saját magukkal, vagy pontosabban szólva a „belső kritikusukkal” való törékeny kapcsolatuk gátolja a kiteljesedésben.

bővebben >
 


Így vészeld át a kánikulát

Tikkasztó hőség? Forró nappalok és elviselhetetlenül meleg éjszakák? Legszívesebben egész nap a légkondicionált irodában, vagy a strandon töltenénk az időnket? A meleg, az állandó izzadás bizony mindannyiunk szervezetét kimeríti, arról nem is beszélve, hogy a nagy forróságban akár napszúrást is kaphatunk, ha nem vigyázunk. Pánikra azonban semmi ok, pár trükkel elviselhetőbbé tehetjük az izzasztó napokat, és elkerülhetjük a napszúrást is.

bővebben >
 


Köszi, Anyu!

A “Köszi, Anyu!” kampánnyal a Procter & Gamble [P&G] – a korábbi hagyományaihoz híven – ez alkalommal is az anyák elkötelezett támogatójaként jelenik meg a Nemzetközi Olimpiai Bizottság globális partnerei között. A kampány először 2012-ben, a londoni olimpiai játékok előtt indult el világszerte, azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet az anyák áldozatos munkájára. Hosszú Katinka, az ötszörös világbajnok, világcsúcstartó úszó olimpikon, és édesanyja, Barbara lesz a kampány magyar nagykövete a 2016-os riói olimpiai játékokon. 

„A Procter & Gamble márkái azért jöttek létre, hogy az édesanyák mindennapjait megkönnyítsék a legkiválóbb termékek biztosításával” – mondta Marek Kapuściński, a cég közép-európai régiójának alelnöke. „Az ilyen kiemelkedő eseményeken, mint az Olimpiai Játékok, minden figyelem a versenyzőkre összpontosul. De mi tudjuk, hogy minden sikeres sportoló, minden gyermek mögött áll egy erős anya, aki önzetlenül támogatja. Ez az, amiért az anyukák szerepét hangsúlyozzuk a kampányban. Termékeink segítségével szeretnénk kifejezni csodálatunkat és hálánkat minden anya iránt a világon.” – tette hozzá Kapuściński.

„Nagy öröm számomra, hogy nagykövete lehetek a Procter & Gamble ilyen jelentős, globális kampányának. Elmondhatatlanul büszke vagyok arra, hogy képviselhetem hazámat az olimpián, a világ legnagyobb sporteseményén, de tudom, hogy ez sosem sikerülhetett volna édesanyám mérhetetlen szeretete és támogatása nélkül. Az ő szavai és példátlan ereje a verseny minden egyes pillanatában velem lesznek majd. Hiszem, hogy mindannyiunk feladata értékelni és viszonozni az anyai szeretetet az év minden napján, hiszen ők azok, akik ezt maximálisan megérdemlik.” – mondta el Hosszú Katinka, ötszörös világbajnok és világcsúcstartó úszó.

100 nappal a játékok megnyitó ünnepsége előtt a Procter & Gamble, a díjnyertes “Köszi, Anyu!” kampányának következő állomásaként mutatja be legújabb, „Strong” – Erő című videóját.

„Úgy érzem, mintha a saját történetemet látnám viszont” – mondta Hosszú Katinka.“Mindig is inspiráló és példaértékű volt számomra az az erő, amit édesanyám tanúsított egész pályafutásom alatt.

Anyukám mindig mellettem van, támogat, sosem voltak elvárásai velem szemben. Anyu nélkül közel sem lennék olyan erős lelkileg, mint amilyen vagyok.  Hálás vagyok, hogy egy olyan nagyvállalat, mint a P&G elismeri édesanyám erejét, mindazt, amit értem tett és tesz, valamint azt, hogy mennyire fantasztikus nő is ő valójában.” 


 

Szökjön ki egy fürdőbe!

Február 29-én az ország számos fürdőjében elszöknek az árak! Az idei február nagyon kegyes hozzánk, hisz nem kevesebb, mint 24 órát ajándékoz, mielőtt átlépnénk az első tavaszi hónapba. Csak négyévente fordul elő, hogy egy nappal több időnk van az életet kihasználni, boldognak lenni. Miért ne ünnepelhetnénk ezt a napot testet-lelket megújító fürdőzéssel?

A Magyar Fürdőszövetség kezdeményezésére, 50%-os akciókkal várják a lazítani, kikapcsolódni vágyó vendégeket. A legtöbb fürdőben féláron válthatók belépőjegyek, de sok létesítmény masszázs- és szauna szolgáltatásokat is kínál 50%-os kedvezménnyel február 29-én. Hogy az országban mely létesítmények, milyen szolgáltatásokra érvényesítik az 50% kedvezményt, megtalálhatják a www.furdoszovetseg.hu weboldalon. Az alábbi linken a csatlakozott fürdők listája:http://www.furdoszovetseg.hu/hu/hirek/szokjon-ki-egy-furdobe-2016-februar-29.html


 

Veli bej fürdője

Évszázadok óta ismertek a budai József-hegy lábánál fakadó termál- és gyógyvizes források. Az ottomán uralom alatt alapított Veli Bej fürdőt a közelmúltban modern formában újranyitották. Az Irgalmasok Veli bej fürdője a török időkből ránk maradt, a Betegápoló Irgalmasrend által felújíttatott fürdő, amely a Budai Irgalmasrendi Kórház területén működik.

Ez Budapest egyik legszebb török fürdője, ideális kombinációja a kellemesen fürdőzve gyógyulásnak.

A törökfürdőben egy nagymedence és négy kismedence áll a vendégek rendelkezésére, melyek eltérő hőmérsékletűek.

A gyönyörűen felújított török fürdő 5 különböző vízhőmérsékletű török medencéje mellett egy vadonatúj wellness részleg áll a vendégek rendelkezésére jakuzzival, két gőzkamrával, finn és infra szaunával, masszázs-zuhanyokkal, jégkészítő géppel, hydroxeur- és tangentorkáddal, Kneipp-sétálóval, úszómedencével és masszázzsal.

A gyógyhatású kalcium-karbonátos medencék reumatikus betegségekben szenvedőknek és műtét után felépülőknek ajánlott. A fent említett korszerű berendezés mellett az épület ugyanakkor a hagyományt is tükrözi: mára a fürdőre szó szerint ránőttek a klasszicista stílusú Hild József tervezte épületek. Ugyan így a 60-as években épült kórházrész, ahol a reumatológia és egy korszerű kardiológia működik.

A fürdőt kis befogadóképessége és baráti árai miatt sokan kedvelik. Típusát tekintve a Veli Bej ún. ilidzse, azaz ásványvizes fürdő (amit sokan kevernek a gőzfürdőhöz hasonló hammammal) kalcium-karbonátos gyógyhatású forrásokkal. Kilépve a koedukált, szekrényes öltözőtérből választhatjuk a wellness részt, a rengeteg pihenőágy egyikét vagy a fő attrakciót, a feszített víztükrű, gyógyvizes medencét.

A központi, lenyűgöző kupolával fedett nyolcszögű medencetér és az azt körülvevő négy, különböző vízhőmérsékletű családi fülke mellett egy másik teremben reumatikus betegségekre ajánlott és műtét utáni rehabilitációra alkalmas terápiás medencék sorakoznak.

Az épületegyüttest 1806-ban  Marczibányi István adományozta a rendnek, amit 2000-ben a rend visszakapott, benne a 80-as évek óta működésképtelen Veli Bej fürdővel. Komoly beruházás volt szükséges az újjáélesztéshez, nem utolsósorban a műemlékvédelmi korlátozások miatt.

Virág Csaba építész tervei alapján újították fel a török kori épületet, a rekonstrukcióba bevont művészettörténészek és régészek pedig alapos munkát végeztek, ahol lehetett, visszaállították az eredeti állapotot. Az eközben feltárt eredeti burkolatokat és vízvezetéket az 1574-es alapításkor elhelyezett emléktábla másolatával együtt megőrizték, és kiállították. Új elemként a körben futó, üveggel fedett kerengő és Székely Orsolya designer játékosan múltidéző ledes fáklyái határozzák meg a tereket. Jelenleg a rend üzemelteti a fürdőt, és a jelek szerint ez így is marad.

További információ: http://www.irgalmas.hu/veli-bej-furdo


 

Adománykártyák hűségpontokért

Idén bővült a hűségpontok felhasználási köre, mégpedig a SuperShop, az OMV és a Spar együttműködésének eredményeként. Mostantól SperShop pontokkal is elérhetővé váltak az adománykártyák, amelyeket a Spar és Interspar áruházakban, valamint az OMV töltőállomásokon is meg lehet vásárolni. Az adománykártyák megvásárlásával a tavalyi évben több mint 10 millió Ft gyűlt össze, ami a karitatív szervezet gyermekéhezés elleni és esélyteremtő felzárkóztató programjait segítette.

Kozmai Imre atya, A Magyar Máltai szeretetszolgálat vezetője szerint mindig van, aki segítségre szorul, és mindig van, aki segít. Nem látványosan ez a mindennapokban is működik, nemcsak karácsonykor.

A Spar és a karitatív szervezet együttműködése 18 évre nyúlik vissza. Az üzlethálózat büszke arra, hogy 2010-ben elsőként nyerte el a Máltai jótékonysági pont címet. De nemcsak pénzt, hanem élelmiszer adományt is gyűjtenek, tavaly 262 tonna élelmiszert sikerült eljuttatni a szeretetszolgálaton keresztül a rászorulóknak.

Az OMV-nél is fontos a CSR tevékenység a jó cél érdekében. A z egyéb támogatói programok mellett a Máltai Szeretetszolgálatot támogatva erőforrásaikat a társadalom javára fordítják: lehetőséget kínálnak vásárlóiknak, hogy a tankolás során összegyűlt Supershop pontokkal rászorulókat támogassanak.

A SuperShop a Máltai Szeretetszolgálattal régóta együttműködik. A 2015 karácsonyára indított kampánnyal a program lehetőséget nyújt a 2,7 millió kártyabirtokosnak, hogy a vásárlási kedvezményeken keresztül segítsék a rászorulókat.

A Spar és Interspar üzletek, valamint az OMV töltőállomások mellett a SuperShop weboldalán is megvásárolható kuponon keresztül online is beválthatóak a SuperShop pontok a Máltai Szeretetszolgálat adománykártyáira.

 

https://www.supershop.hu/ajanlataink/az-adomanykartyak-mar-supershop-pontokkal-is-megvasarolhatok/



 

Az otthoni feladatok anya és apa szemszögéből

Tatár Csilla, a népszerű műsorvezető kisbabát vár, és érintettként úgy véli: „A mai családokban egyre több feladat hárul az édesanyákra, éppen ezért nagyon fontos, hogy az édesanyák az apukáknak is adjanak lehetőséget, hogy kivehessék részüket a mindennapi teendőkből, hiszen nagyon fontos, hogy a párok minél hamarabb összecsiszolódjanak szülőként és családdá tudjanak válni a babával együtt. A kutatás rámutat arra, hogy a feladatok terhe alatt minden szereplő máshogy értékeli saját feladatainak mennyiségét.”
Az anyukák több támogatásnak örülnének, az apukák viszont úgy érzik, hogy ők is egyformán részt vállalnak a kisgyermekkel kapcsolatos feladatokból – derül ki az Ipsos kutatásából. Az első jelentés alapján elmondható, hogy bár a valóság és a szülők fejében élő kép között jelentős eltérés van, az apukák elismerik az édesanyák gyermekeik gondozása terén tett erőfeszítéseit.
A kisbabák gondozásában évtizedek óta élenjáró Sudocrem® úgy döntött, hogy reprezentatív kutatást készít arról, milyen is a munkamegosztás a kisgyermekes (legalább egy, 6 évesnél fiatalabb gyermeket nevelő) családoknál; mekkora részt vállalnak a gyermekgondozásból az anyukák és az apukák. A 600 fős mintavétellel készült Sudocrem®-jelentés konkrétan arra kereste a válaszokat, hogy a kisgyermekek etetése, fürdetése, pelenkázása, öltöztetése és altatása kinek a feladatkörébe tartozik a családoknál. A kutatás kimutatta azt, amit eddig csak sejteni lehetett, hogy a gyermekgondozás terén az elmélet és a gyakorlat között némi különbség mutatkozik. A gyermekgondozásnak ugyanis a megkérdezettek döntő többsége szerint az anya és az apa közös feladatának kellene lennie, amelyben mindkét fél egyforma intenzitással vesz részt. A valós helyzet ugyanakkor az, hogy a teendők többsége még mindig az anyára hárul.
A megkérdezettek közel 60 százalékánál a gyermek körüli gondozási feladatokat döntően vagy teljes egészében az édesanya végzi, és csak a családok négytizedénél végzik közösen, egyenlő részt vállalva a feladatokból. A kérdésekre adott válaszokból kiderült, hogy az édesapák szívesen segítenek a gyermekek fürdetésében, sőt, 5-10 százalékuknál ezt a feladatot elsősorban vagy kizárólagosan ők maguk végzik. Bár kisebb arányban, de a papák a fürdetés mellett a kisgyermekek altatásában is szívesen vesznek rész.
„A Sudocrem® sokoldalúságának köszönhetően már több, mint 80 éve áll az édesanyák szolgálatában. Legfőbb célunk, hogy ne csak a kipirosodott babapopsira legyen termékünk, hanem a kisgyermekek számára a legmegfelelőbb környezetet teremtsük meg. A terveink szerint ezzel a hagyományteremtő kutatással arra szeretnénk rávilágítani, hogy egy kisbaba akkor érzi jól magát, ha az édesanyja is jól érzi magát. Ez pedig az apukák feladata.” – mondta Dr. Váradi György, a Sudocrem®-et forgalmazó Actavis Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
Závecz Tibor, az Ipsos Zrt. véleménykutatási igazgatója hozzátette, „Megnyugtató, hogy a szülők nagy többsége a kisgyerekek gondozását közös feladatnak gondolja. Igaz ugyan, hogy a valóság ettől eltér és inkább az anyákra hárul a kicsik ellátása, de ez nem okoz jelentős feszültséget a családok életében. Tudják, hogy az egyenlő teherviselés nem igazán valósult meg náluk, de igyekeznek és elismerik egymás ennek érdekében tett törekvéseit.”
További információ: www.sudocrem.hu
A Sudocrem®-ről
A babapopsik ápolójaként ismert Sudocrem® -et, annak sokoldalúságának köszönhetően a család minden tagja használhatja. A Sudocrem® védi és nyugtatja a kipirosodott és sérült bőrfelületet, támogatja a bőr regeneráló funkcióit. A Sudocrem® több mint nyolcvan éve az anyukák barátja a babák érzékeny bőrének kezelésében. Javasolt alkalmazása pelenkával fedett területre naponta 3-5 alkalommal vagy szükség szerint. Hatékony egyéb bőrproblémák ápolásában is, beleértve a repedezett és irritált bőrt. Alkalmazható minden bőrtípusra, minden korosztálynak.


 

Kalandpark és jótékonyság

A gyerekzsivaj azt jelenti, a gyerekek jól érzik magukat. Egy kalandparkban meg különösen így van. Négy gyermekotthon és az S.O.S. Gyermekfalvak kisebb – nagyobb lakói várták izgatottan, hogy elhangozzék, lehet menni játszani! A játék előtt azonban más, fontos dolguk volt. Mind az öt intézmény átvehetett egy jelképes, 1 millió Ft-ot érő csekket. A pénzt kampány keretében gyűjtötték, hogy a kiválasztott intézményekben a családjuktól külön élő, közel 1300 gyerek környezete otthonosabbá, tisztábbá és kényelmesebbé váljon.

A P&G és az Auchan kampánya keretében minden vásárló az ügy mellé állhatott, aki április 30. és június 30. között az Auchan magyarországi üzleteiben Procter & Gamble terméket – többek között Always, Ariel, Head&Shoulders, Jar, Lenor és Pampers márkákat – vásárolt, aminek árából a P&G termékenként 5 forintot különített el a célra.

A Procter&Gamble és az Auchan vezetői bejelentették, hogy a kampány keretében 5 millió forint gyűlt össze, melynek értékében P&G tisztító- és tisztálkodási szerekből álló termékadománnyal támogatják a kiválasztott gyermekvédelmi szervezeteket. Az eseményen így intézményenként 1 millió forint értékű szimbolikus csekket és termékcsomagot vehettek át a Hűvösvölgyi Gyermekotthon, a Miskolci Egyesített Szociális és Gyermekvédelmi Intézmény, a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Gyermekvédő Intézet és Gyermekotthon, a kecskeméti SOS Gyermekfalu, valamint a Debreceni Reménysugár Gyermekotthon képviselői

A P&G Magyarország kereskedelmi marketing vezetője, Balogh-Simon Zsófia elmondta, hogy a vállalat célja, hogy termékeivel és fogyasztóbarát újításaival az emberek mindennapjait megkönnyítse a világ minden táján, és erre törekszik globális és helyi társadalmi felelősségvállalási programjai keretében is. „Az otthon kényelme a jövőnk és biztonságunk alapja. A P&G és az Auchan azoknak szeretne segíteni, akiknek mindez nincs karnyújtásnyira és egyelőre egy küzdelmekkel teli, távoli cél csupán.” – hangsúlyozta Balogh-Simon Zsófia.

„Köszönet illeti azokat a vásárlókat, családokat, akik vásárlásaikkal a jó ügy mellé álltak, és így hozzájárultak ahhoz, hogy a családjuktól távol élő gyermekek környezetét még rendezettebbé tehessük.” – mondta el Gál Judit, az Auchan Magyarország Kft. kommunikációs igazgatója.

A rendezvényen beszédet mondott Rétvári Bence, az Emberi Erőforrások Minisztériumának parlamenti államtitkára, aki kiemelte az ilyen jellegű támogatások fontosságát és megköszönte a két vállalat közös társadalmi szerepvállalását.

 A rendhagyó helyszínen tartott eseményen vendégül láttak közel 100, a támogatott intézményekben nevelkedő gyermeket, akik egy programokkal teli, élménydús napot tölthettek el egy kalandparkban. A gyerekek is készültek:„A mi házunk, a mi otthonunk” címmel készített óriásrajzokon mutatták be, hogy mit is jelent számukra az otthon, amit a helyszínen egy mini-kiállítás keretében a résztvevők is megtekinthettek.


 

Kerekítsd fel
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat, valamint az Ebolt.hu, az Egészségbolt.hu, a Groby.hu, a Jegy.hu és a Szépségbolt.hu egyedülálló programja

Augusztus elején indult el az első hazai mikro-adományozási rendszer a Magyar Máltai Szeretet­szolgálat, valamint vezető hazai internetes kereskedők összefogásával. Mostantól a résztvevő webáruházak vevői fizetéskor egy kattintással felkerekíthetik a vásárlás összegét, mellyel egyedi karitatív programokat támogathatnak. A kezdeményezésben az  Egész­ségbolt.hu és a Szépségbolt.hu vevői a Családok Átmeneti Otthonát támogathatják, a   Groby.­hu vásárlói a Szeretetszolgálat ételosztási tevékenységét segíthetik, az Ebolt.hu felhasználói a mozgó orvosi rendelő fejlesztéséhez járulhatnak hozzá, a Jegy.hu vevői pedig hátrányos hely­zetűek részvételét támogathatják kulturális- és sportprogramokon.

 A szegények, elesettek, rászorulók helyzetének javítása hatalmas feladat és folyamatos támo­gatást igényel. Azért, hogy minél több rászoruló emberen tudjon segíteni a Szeretetszolgálat, szükség van a társadalom minél szélesebb köreinek bevonására is, hogy az egyes célok eléré­séhez minél több ember is hozzájárulhasson, a saját eszközeivel.

 Aki jót tesz, az maga is jobbá válik, és mindannyian arra vágyunk, hogy jobb emberek legyünk – mondta Kozma Imre atya, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat elnöke, aki szerint a kerekítés arra ad lehetőséget, hogy egyetlen mozdulattal segítséget nyújtsanak a rászorulóknak.

A Máltai Szeretetszolgálat küldetéséből adódó feladatai mindig az emberről szólnak, és lehe­tőség szerint személyre szabott segítséget kínálnak. Nincsenek univerzális, mindenkinél alkal­mazható megoldások, a problémákra személyes, vagy legalábbis helyi válaszokat kell találni. A Kerekítsd fel! programot azért hozta létre Szeretetszolgálat, hogy a hazai online vá­sárlóknak a lehető legkönnyebb megoldást nyújthassa arra, hogy ha csupán néhány forinttal is, de hozzájárulhassanak konkrét jótékonysági programok megvalósításához. A megoldás egyszerű, és csupán néhány kattintást igényel a normál online vásárlás során. A kerekítés által létrejött adományokat a partnerek a Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület számára to­vábbítják, amely megvalósítja az előre meghatározott programokat.

Hasonló kerekítéses módszerek nagy sikerrel működtek az elmúlt évek során többek között az Egyesült Államokban, Kanadában, Izraelben, és Angliában is. A Magyar Máltai Szeretetszol­gálat partnere a rendszer kialakításában a Supermoon reklámügynökség volt.

A kezdeményezés képes új utakat nyitni a hazai adományozási kultúrában, képes elérni azt a réteget is, amely eddig alig volt megszólítható. A résztvevő webáruházak a Magyar Máltai Szeretet­szolgálat hívó szavára azonnal nekiálltak a fejlesztéseknek. A program első pár napja alapján máris kiderült, hogy a vártál is nagyobb hajlandóság van az internetes vásárlók körében arra, hogy apró összegekkel támogassanak karitatív programokat.

A program részleteiről és a támogatott karitatív tevékenységekről a www.kereitsdfel.hu olda­lon érhető el részletes információ.

 


 

Énidő.hu – Foglalkozz magaddal!

Az Énidő.hu oldal célkitűzése, hogy segítsen harmonikus életet teremteni szakértők bevonásával, akkor és úgy, ahogy nekünk kényelmes. Az Angyalműhely című könyv szerzői, Ördög Nóra és Törköly Erika az angyalmuhely.hu után most egy újabb nagyszabású online projektbe kezdtek.
Az Énidő.hu (www.enido.hu) egy olyan interaktív weboldal, ahol a legkülönfélébb szakértők online, privát rendelésein, tanácsadásain, konzultációin vehetünk részt egyszerűen, kényelmesen otthonról, bárhonnan. Nóra és Erika saját tapasztalatból is pontosan tudják, hogy a rohanó világban, ahol minden napszakban más női szerepben kell megfelelnünk, az önmagunkkal való törődés vagy kikapcsolódás gyakran az utolsó helyre szorul. Pedig azok, akik tudatosan figyelnek saját igényeikre, szentelnek időt a kikapcsolódásra, a feltöltődésre, és nem félnek elindulni egy önismereti utazáson azért, hogy jobban megismerjék a saját igényeiket, könnyebben meg is tudják valósítani az álmaikat, sőt, a környezetüket is boldogabbá tudják tenni, mint azok, akik beleesnek a folyamatosan másoknak való megfelelés csapdájába. Az énidő tehát az a minőségi idő, amit magunkra fordítunk, ami kikapcsol, ellazít és feltölt, harmóniát hoz az életünkbe, de ha még tudatosabban használjuk ki, akkor segíthet céljaink elérésében és személyes fejlődésünkben.

„Küldetésünk, hogy arra inspiráljuk az embereket, hogy teremtsenek maguknak rendszeres és tudatos énidőt. Hiszünk abban, hogy létezhet valódi, tartalmas személyes kapcsolódás az interneten keresztül is, sőt, az Énidő.hu által új ajtók nyílnak meg azok számára, akiknek eddig nem volt lehetőségük hiteles szakértőktől személyre szabott tanácsot, útmutatást, inspirációt kérni. A minőségi énidő mostantól házhoz jön! Azt szeretnénk, ha az időhiány és a földrajzi távolság, esetleg a kezdeti bátortalanság nem lenne akadálya annak, hogy hiteles szakértők segítségével fejleszthessük önmagunkat és kapjunk válaszokat az aktuális kérdéseinkre.”

Az Énidő.hu-n Erika és Nóra igyekezett már a kezdő szakértői csapat összeállításakor minél szélesebb kört lefedni, hogy mindenki megtalálhassa a számára érdekes, szükséges és hasznos segítőt. Természetesen a szakértők névsora folyamatosan bővül. Az oldalon megtalálható többek között szorongáskezelés, gyászterápia, családterápia, lélekgyógyászat, önismereti tanácsadás, sorselemzés, personal styling, sminktanácsadás, karrier coaching, life coaching és pénzügyi tanácsadás, de dietetikus, gyermekpszichológus, asztrológus, grafológus is várja az érdeklődőket.

Az oldalon az egyéni konzultációk mellett lehetőség van csoportos beszélgetéseken való részvételre, de belehallgathatunk izgalmas kerekasztal beszélgetésekbe is szakértők és sztárvendégek részvételével. A regisztrálók folyamatos tájékoztatást kapnak a konzultációs lehetőségekről, újdonságokról, ha pedig még több tartalomra vágyunk, úgy jelképes havidíj ellenében lehetünk előfizetők, amellyel interaktív web-előadások részesévé válhatunk, és korlátlan hozzáférést kapunk az oldal videós tartalmaihoz.

Ezen a héten, július 2-án csütörtökön 21:00 órakor kerekasztal-beszélgetésen kezdődik életünk különböző női szerepeiről Pásztor Annával, Szlavitsek Szilvia – önismereti mentorral, Ördög Nórával és Törköly Erikával.


 

Készüljünk a szandál szezonra!

A jó idő közeledtével előtérbe kerül lábunk ápoltságának fontossága. Az ápoltságot hatékonyabbá teszi egy tavaszi újdonság a lábápolás szakértőjétől, a Scholltól.

Ha lábunk rendben van, magabiztosabbak lehetünk, különösen a nyári időszakban, amikor a figyelem éppen erre a területre irányul. Idő hiányában nem mindig tudjuk igénybe venni a pedikűrt, így akár kényelmetlenül is érezhetjük magunkat a bőrünkben. Éppen ezért nagy segítség lehet az otthoni gyors és szép lábápolásban a megújult Sholl Velvet Smooth elektromos talpreszelő a gyémánt kristályokkal. Ez egy igazi, új innováció.

A készülék használata nagyon egyszerű: végezzünk körkörös mozdulatokat a megkeményedett bőrfelületen, majd élvezzük a gyönyörű láb nyújtotta örömöket! Az új, gyémánt kristályokkal gazdagított rotációs fejek közül most mindenki megtalálhatja a neki megfelelőt: a normál, az extra kemény és a puha utántöltő fejet.

„A megfelelő lábápolási szokások kialakítása mind esztétikai, mind egészségügyi szempontból nagyon fontos” – jelentette ki dr Körmedy Miklós bőrgyógyász főorvos. A Scholl Velvet Smotth elektromos talpreszelő ajánlott, mert:

gyengéden és hatékonyan távolítja el a bőrkeményedéseket

könnyű és biztonságos a használata

ergonomikus kialakítású

a fej speciális Micralumina és gyémántkristályokkal ellátott

4 db AA elemmel működik.

 

Beauty tipp: limitált kiadásként áprilistól igazi csajos pink színekben is elérhető a készülék az új Extra kemény rotációs fejjel.

Lábápolás a Velvet Smooth termékcsaláddal: további hatékonyság az otthon ápoláshoz a négy új készítmény, a nappali krém, az éjszakai maszk, az intenzív szérum és a lábfürdő.

Használjuk mindezt a lábápoláshoz télen, nyáron, és élvezzük gyönyörűen ápolt lábunk kényelmét!

 


 

Danubius Care Collection - gyógy-wellness élmény a fürdőszobában
Természetesen egészségesen!

Híres magyar természeti kincseket tartalmazó új saját márkás termékcsaláddal bővült a Danubius kozmetikumok palettája. A Hévízi iszapos termékcsalád a gyógyulás szolgálatába állított természeti kincseket és a méltán híres hévízi iszappal történő gyógykezeléseket, míg a Hárs termékcsalád a kellemesen relaxáló wellness kezeléseket idézi meg.

A hévízi iszap gyógyító ereje annak a sokféle szerves  anyagnak köszönhető, amelyek fokozzák a salakanyagok kiürülését és a sejtanyagcserét, illetve ásványi anyagai által tápláló hatású. Növeli a kollagén termelést, ezért kúraszerű alkalmazása ránctalanító, alakformáló hatású. Immunerősítő, tehát intenzíven javítja a szervezet ellenállóképességét. A Hévízi gyógyiszapos termékekkel lehetőségünk nyílik a Hévízi termálfürdő gyógyító erejét otthonunkban megtapasztalni. A Hévízi Iszapos Termékcsalád tagjai a Hévíz térségi gyógyiszapos fürdőbomba, szappan, fürdősó és wellness tőzegiszap.

A Hárs termékek kitűnően kiegészítik a Hévízi gyógyiszapos termékcsaládot, mivel az iszap enyhe szárító hatását ellensúlyozzák, de az Édeni hársnektár kozmetikumokat természetesen önállóan is ajánljuk mindennapos használatra. A hárs termékek értékes növényi olajokkal gondoskodnak a kellemes bőrérzetről. A bennük található értékes növényi olajok – makadámia dió olaj, shea-vaj, kakaóvaj – bőrpuhító és bőrkondícionáló hatásúak. A hársfa virágának illata aromaterápiás hatást fejt ki: nyugtató, feszültségoldó. A Hárs Termékcsalád tagjai az édeni hársnektár testvaj, tatápoló, kézkrém, szappan mézzel és kurkumával valamint az édeni hárs illatú fürdőbomba.

A Hévízi iszapos és a Hárs termékcsalád minden Danubius Health Spa Resort szállodában megvásárolható Hévízen, Sárváron, Bükfürdőn és Budapesten. További információk: www.danubiushotels.hu


 

7 dolog, amit eddig nem tudtál a síelésről

A síelés sokkal régibb sport, mint gondolnánk.

1 A síelés nagyjából 5000 éves múltra tekint vissza. A jelenleg ismert legrégebbi, 4500-5000 éves sziklarajzon  egy síléceken álló embert ábrázoltak bottal a kezében. A legidősebb síléc ugyancsak 4500 éves, és az egyik svédországi mocsárból került elő.

 2 Egészen a 19. század második feléig a legtöbb európai országban a sí inkább a férfiak sportja volt. Veszélyesnek és túl gyorsnak érezték a nők számára, így a hölgyeket inkább korcsolyázásra bátorították.

3 Az 1990-es évekig nagyon kevesen használtak sisakot síelés közben. Bár a II. világháború és az üvegszállal megerősített műanyag feltalálása felgyorsította az ütésálló sisakok fejlesztését, ezeket leginkább a repülőgép pilótákon tesztelték, és később sem kezdődött meg belőlük a tömegtermelés. A síelés közben használt sisakok elterjedését a 90’es évek hozta el. A halálos síbalesetek növekvő száma – többek között Michael Kennedy (Robert F. Kennedy fiának) tragikus balesete – megijesztette a sportolni vágyókat. A mai sisakok már nem csak az ütésektől védik a koponyát, de szellőznek is, sőt, van olyan modell, amiben a zenének is hódolhatunk, mivel fülpárnáikba audio rendszer rakható. A legnagyobb Budapest melletti divat-outletközpontban, a Premier Outletben is a legmodernebb termékek közül válogathatunk. A közel 300 divatmárka, köztük számos ismert sportmárka kínálatában még a síelés előtt érdemes elmélyülni.

4 A síelés – azon belül is a gyorsasági sí – az egyik leggyorsabb motor nélküli sport. A jelenlegi csúcstartó egy olasz síelő, Simone Origone. Az ötszörös világbajnok 252.454 kilométeres óránkénti sebességgel száguldott a franciaországi Vars-ban, és ezzel örökre bevéste magát a sítörténelembe.

5 Az 1970-es években Philippe Guibourge, a Chanel vezető tervezője volt az első, aki vinil alapú anyagot használt a sportruhákhoz, főleg a Chanel síkabátjaihoz. Ezzel komoly lépést tett a vízhatlan síruházat megteremtésére. A Chanel ruháinak Victoria Beckham is nagy rajongója, minden évben egy újabb szettben veszi birtokba a sípályákat. De nem a Chanell teszi az embert! A folyamatosan fejlődő anyaghasználatnak és dizájnnak köszönhetően, a mai komolyabb sportmárkák már ötvözik az esztétikus megjelenést és a praktikumot. A sípályák felé utazva érdemes betérni a Premier Outletbe, ahol a nagy téli leárazásának köszönhetően egészen februárig az eredeti árak töredékéért válogathatunk a 2014-2015-ös kollekciók között.

6 Közel 90 évig nem indulhattak nők síugrás versenyszámban az olimpián. Habár 1991-ben a NOB bejelentette, hogy a jövőben minden olimpia sportágat meg kell nyitni a női versenyzők előtt is, mindez nem vonatkozott a már létező olimpia sportágakra, így a síugrás sem. A női sportolók hosszú évekig küzdöttek azért, hogy indulhassanak ebben a versenyszámban. Végül a több évtizedes harc után 2014 meghozta az áttörést: német arannyal debütált a női síugrás Szocsiban.

7  A világ egyik legkülönlegesebb síszemüvege a D&G márkához kötődik. A szemüveget Domenico Dolce és Stefano Gabbana saját kezűleg tervezte, és 2.500 Swarovski kristály díszítette. A kollekció limitált széria, a külön szériaszámmal ellátott exkluzív darabokat négy színben; piros, kék, ezüst és arany kristályberakással dobták piacra.


 

Szakértő a szájápolásban

Az egészség, az energiaszintünk és minden, a jó közérzetért felelős tényező egyre fontosabbá válik napjainkban. Egészségesebben táplálkozunk, vásárláskor nagyobb figyelmet szentelünk a termékcímkéken található információknak, edzéseket iktatunk be a napi rutinunkba. Itt az ideje, hogy fogaink egészségéért is hasonlóan elkötelezetté váljunk. Az új blend-a-med Pro-Expert All-in-One fogkrém segítségével most Ön is a szájápolás szakértőjévé válhat!

Az első veszélyeztető tényező a foglepedék – egy színtelen baktériumréteg, amely nap, mint nap felhalmozódik fogaink felületén.  A lepedékréteg alapos, rendszeres fogmosással eltávolítható, ennek hiánya nagyban hozzájárulhat a fogkő és a fogszuvasodás kialakulásához.  A sárgás vagy barnás színű fogkő nemcsak esztétikailag hat fogainkra, de számos szájbetegség okozója is.

A következő kihívás az ínyproblémák megelőzése. Az orvoslás elmulasztása gyulladásos állapotot idézhet elő. A fogzománc meggyengülését és az erózió kialakulását leggyakrabban a különböző természetes savak okozzák, amely a citrusfélékben, gyümölcslevekben és borokban is előfordulnak. A fogzománc-gyengülés következtében fogaink természetes védőrétege sérül. A kávé, tea és vörösbor okozta felületi szennyeződések és elszíneződések eltávolításával visszanyerhetjük fogaink természetes fehérségét, ami az egészséges mosoly elengedhetetlen része.

Az új blend-a-med Pro-Expert All-in-One fogkrém a foglepedék eltávolítása révén háromszor hatékonyabb tisztítást és háromszor hatékonyabb védelmet nyújt a fogzománc-erózió és az érzékenység ellen a blend-a-med Anticavity fogkrémhez viszonyítva, aminek köszönhetően segít megóvni fogainkat a leggyakoribb szájápolási problémákkal szemben. Tehát segít

csökkenteni az ínyproblémákat;

megakadályozni a fogkő kialakulását;

felvenni a küzdelmet a lepedék ellen;

csökkenteni a fogérzékenységet;

eltávolítani az elszíneződéseket;

felvenni a küzdelmet fogszuvasodással szemben;

felfrissíteni a leheletet.

Az új blend-a-med Pro-Expert segítségével mindenki a szájápolás szakértőjévé válhat!

Az új fogkrém variánsai:

Fresh Mint – intenzíven frissítő és mentolos ízzel;

Mild Mint – enyhe menta ízzel a mindennapos használatra;   

Extra Whitening – a fehérítő összetevők és aktív molekulák egyedülálló kombinációja.


 

Jó éjt puszi és finom falatok
Az édesanyák a család bástyái

A gondoskodásnak nagy szerepe van a hétköznapokban és vitathatatlan tény, hogy az édesanyák, még ha észrevétlenül is, a család működésének mozgatórugói.Milyen formában jelenik meg a gondoskodás a családok hétköznapjaiban, mit tesznek az édesanyák a család életének zavartalan működéséért, hol van ebben a táplálkozás helye és vajon elég köszöntet kapnak-e ezért cserébe a család többi tagjától? - ez volt az országos felmérés tárgya.

Jó éjt puszi és finom falatok - a gyerekeknek ez a legfontosabb. Jakupcsek Gabi ragasztható cédulákon látja el a családot tanáccsal, Polyák Lilla inkább a telefont használja.

„A gondoskodás mára összetettebb feladattá vált, hiszen sokkal felfokozottabb életet élünk, mint régen. Éppen ezért a gondoskodás plusz figyelemmel és több munkával jár, melyért cserébe olykor jól esik néhány kedves szó” – mondja Szvetelszky Zsuzsanna társadalomkutató, szociálpszichológus.

A Pick által felkért Conness Strategy and Development kutatócég tanácsadója, Atkári Csaba szerint a kutatás eredményei alátámasztják, hogy az édesanyák a család „bástyái”, ők törődnek a legtöbbet a családtagok testi és lelki egyensúlyával.

A kutatás fontos része volt a köszönetnyilvánítás gyakoriságának mérése, vajon elég köszönetet kapnak-e érte az anyukák? A családanya nem vár köszönetet, de az neki mégis jár.  „Leginkább az motivált minket, hogy megértsük ennek a számunkra fontos csoportnak a mindennapjait, az igényeit, gondoskodási szokásait. Mindeközben nagyon sok érdekes dolgot találtunk. Magyarország egyik vezető gyártója és márkájaként szerettük volna ezt a küldetést felvállalni és minél több ember figyelmét felhívni azokra a dolgokra, melyektől az édesanyák és családjuk élete is jobb lehet. A Pick-nél mindent megteszünk, hogy az édesanyák elégedettek legyenek. Magas minőségű alapanyagokból finom és gusztusos termékeket állítunk elő, szigorú minőségellenőrzéssel. A Pick márka pedig mindenkinek a vállalat termékei iránti bizalmat jelenti, évtizedek óta” – – mondta Madarász László, a Pick Szeged Zrt. marketing igazgatója.


 

oldalak:  1  2   

 
 Összesen cikk található ebben a rovatban


  Rólunk Kapcsolat