napja

Siposék téli nyaralása (Sztárok - Interjúk)
Barcelonában pihentek az Irigy Hónaljmirigy tagjai
Siposék téli nyaralása

A télből a tavaszba menekültek Siposék. Az Irigy Hónaljmirigy tagjai párjukkal Barcelonába utaztak, hogy kipihenjék a tavalyi hajtást, különösen a születésnapi nagykoncertjük fáradalmait. Peti és Tomi szinte az egész várost gyalogosan fedezte fel, a sétákat csak jó ebédekkel és vacsorákkal szakították meg.

Sipos Peti régi vágya volt, hogy ellátogasson Barcelonába. Feleségével, valamint testvérével és Tomi párjával együtt indultak útnak, hogy néhány napot együtt töltsenek a festői spanyol városban. „Tomiék nem tudták mire vállalkoztak a közös nyaralással, ugyanis nekem az a mániám, hogy ahová csak lehet, gyalog menjünk városnézés közben, így a többieknek már lógott a nyelvük a végén.” – mesélte Sipos Peti - „Rengeteg helyen jártunk, jobbnál jobb éttermekben ettünk, amit főleg Tominak köszönhetünk, ugyanis ő már ebéd közben azon gondolkodott, hogy hol vacsorázzunk. Egyszer azonban nagyon mellényúltunk; mindenki ajánlotta, hogy próbáljuk ki a piacon az ételeket, azonban ami ott volt, azt én nem kívánnám senkinek. Rossz kifőzdére emlékeztető kajákat adtak, így utána muszáj volt pár pohár jó spanyol borral leöblítenünk a borzalmas utóízt” – nevetett az idősebb Sípos.

„A tavalyi év vége nagyon pörgősre sikerült, teltházas nagykoncertet adtunk, amelyet nemsokára az RTL II-n megnézhetnek azok is, akik élőben nem tudtak ott lenni. Így itt volt az ideje egy kis pihenésnek, ami szerencsére majdnem tökéletesen sikerült.” – tette hozzá Tomi – „Egy kis bosszúság azért ért minket: a reptéren hazafelé a bőröndünk „túlsúlyosnak” bizonyult, így háromszor álltuk ki a hosszú sort, és még az ajándékok egy részét is hátra kellett hagynunk” – árulta el a zenész. A Sipos testvérek végül  jókedvvel tértek vissza a dolgos hétköznapokba. Az Irigy Hónaljmirigy pedig a rövid pihenő után az idei évre is legalább akkora őrületet ígér, mint amekkora tavaly volt