napja 
 

A Bonduelle a karácsonyi ünnepi menüt színesíti (Gasztronómia - Konyhatrend)
A Bonduelle a karácsonyi ünnepi menüt színesíti

Elindult a „Bonduelle színek: színesítsd a tányérod!” elnevezésű kampánya azzal a céllal, hogy a termék-portfólió széles választékát és sokszínűségét alapul véve, vadonatúj, kreatív recept-videókkal inspiráljon.

„A saját gyártású recept-videóink indulásuk óta nagy érdeklődésnek örvendenek, igyekszünk ezen a területen is innovatívak lenni, fogyasztóinknak mindig valami inspiráló újdonságot becsempészni. Most az ételek színek szerinti csoportosításával hatunk az érzékszervekre.” - fogalmazott Szirbek András, a Bonduelle marketing-igazgatója.

A „Színesítsd a tányérod” alapötlete, hogy ha színek alapján kategorizáljuk az ételeket (például piros, sárga vagy lila alapanyagok) nemcsak ízletes, de esztétikailag is rendkívül vonzó ételeket lehet készíteni. Éppen ezért, minden egyes recept-videó egy-egy színre épül. Így a „Bonduelle-sárga” receptben többek között kukorica és currys bab,  a „Bonduelle-zöld” receptben pedig zöldbab, zöldborsó, brokkoli felhasználásával készül a finom fogás. A filmekben az ínycsiklandó alapanyagok mellé ötletes képi megoldások, letisztult, elegáns konyhai eszközök és a már "food - porn" kategóriába sorolható közeli vágóképek társulnak. A kisfilmek inspirációként működnek, az “ezt én is elkészíthetném vacsorára!” élményével ajándékozzák meg a közönséget, és hitelesen közvetítik a Bonduelle márka sokszínűségét.

A kampány első két videójában a sárga és a zöld színek játszották a főszerepet, 2018-ban pedig a lila, a narancssárga és az aranybarna színeket fókuszba helyező receptek következnek. Az első két film a Youtube, Facebook és Instagram megjelenésen kívül Citylight támogatást is kapott, míg a jövő évi aktivitást erőteljes sajtó- és közterületi-média megjelenés kíséri.

 
<<< visszalépés
Jelenleg 4 olvasó böngészik a portálon
  Rólunk Kapcsolat