napja 
 

Indul a 2015-ös tejkampány (Gasztronómia - Konyhatrend)
Indul a 2015-ös tejkampány

A magyar tej és tejtermékek fogyasztásának ösztönzésére 2015. júliusában intenzív kampányt indít a Magyar Turizmus Zrt. A kampányban  szorosan együttműködnek a Földművelésügyi Minisztériummal és a Tej Szakmaközi Szervezettel és Terméktanáccsal. A szervezetek azt a célt tűzték ki, hogy ösztönözzék a tudatos vásárlást, megtanítsák a fogyasztóknak, mire figyeljenek oda, ha minőségi, hazai tejet szeretnének vásárolni. Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter arról adott tájékoztatást, hogy 420 millió forintos kerettel marketingkampányt indítanak, amelynek révén a kormány segítséget kíván nyújtani a hazai tejtermelőknek és -feldolgozóknak.

"A fogyasztásösztönzés elősegítése érdekében július 13. és augusztus 13. között kóstoltatást és termékbemutatót szervezünk a Tej Terméktanácsban tagsággal rendelkező kiskereskedelmi áruházláncok összesen 36 üzletében –mondta el Lipcsey György, a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgató-helyettese.  "A promóció során külön figyelmet szentelünk annak, hogy megismertessük a fogyasztókkal a „Tej-szív” logót, valamint az ovális eredetjelző védjegyet. A kampány feladata, hogy egészséges táplálkozásra, tudatos vásárlásra ösztönözze a fogyasztókat, és arra, hogy keressék a termékeken azokat a jeleket, amelyek egyértelműen mutatják, hogy egészséges, minőségi, hazai termelőtől származó termékekről van szó, amelyeket nyugodt szívvel vásárolhatnak. Ennek révén a vásárlók a munkahelyek teremtéséhez is hozzájárulhatnak."

A tejágazat fejlődése, a tejtermelés és tejtermék-előállítás magas színvonalú folytatása, a fogyasztói igények lehető legmagasabb szintű kielégítése, valamint a hazai tejtermék-ellátás biztonságának megteremtése érdekében a vásárlóknak tudatos döntést kell hozniuk. A megbízható és jó minőségű termékek ismertetőjegye a ’Tej-Szív’védjegy.Az úgynevezett tej-szív logó évek óta megtalálható a minőségi, hazai termelésű termékeken, az ovális alakban található országjelző kód pedig azt garantálja, hogy hazai termékről van szó.A csomagoláson található ovális alakú jelzésben az ország ISO kódja van feltüntetve, például Magyarország jele a HU.A „Tej-Szív” védjegy egyre több hazai eredetű tejen és tejterméken megtalálható. A védjeggyel ellátott tejtermékek kizárólag magyar alapanyagból származnak és megfelelnek a hatályos élelmiszer-szabályozás kritériumainak.

Hogy miért fogyasszunk tejet és tejterméket? Mert a legértékesebb élelmiszereink közé tartoznak, mert tartalmazzák mindazokat az anyagokat, amelyek a szervezet felépítéséhez és életben tartásához szükségesek. Ezekben a termékekben a tápanyagok könnyen emészthető alakban, az egészséges táplálkozáshoz szükséges kedvező arányban találhatók meg.

 
<<< visszalépés
Jelenleg 2 olvasó böngészik a portálon
  Rólunk Kapcsolat