napja 
 

Csókolom. Ádi van? (Sztárok - Hírek)
Csókolom. Ádi van?

Az idei Dumafüred Fesztivál reklámkampányát a retro jellemzi. A napokban forgattak le öt reklámfilmet, ami a régi nagy kedvencekhez hasonló stílusban, alaposan átfogalmazva, Dumaszínházasítva készült. A filmek koncepciója az, hogy a Dumafüred egy régi, 70-es évekbeli cég, ami mindent gyárt az arckrémtől az üdítőig. Ezeket a termékeket mutatják be a reklámokban, melyek felvétele egy csillaghegyi magánház hátsókertjében zajlott, mindössze egy nap alatt. „Jó ezzel a csapattal együtt dolgozni, még ha ellenségei is a munkának” – mondta nevetve Hadházi László, aki az Ádi van? című kisfilmben az Anyuka megszemélyesítője. Nem is rejti véka alá elégedettségét, mert rövid idő alatt sikerült végezniük. Hadházi nem csak szereplőként közreműködött, ő egy másik kisfilm a Lackósajt ötletgazdája és a sajt „arca” is egyben. A filmek vadiújak lesznek ugyan, de a fesztivál szlogenje idén sem változik: Egy fesztivál, ami jobb, mint a reklámja. A humorista szerint ez pont fordítva szokott működni: „Megnézed a jó reklámot, megveszed a szart és otthon jössz rá, hogy átvertek. Na de itt nem így van! Itt megnézed a reklámot, és azt mondod: mi ez a hülyeség? Aztán elmész a fesztiválra és rájössz, hogy hát ez az a hülyeség!”

A szórakoztató reklámokat hamarosan a Dumaszínház YouTube csatornáján nézhetik meg. A filmek szereplői: Hadházi László, Badár Sándor, Janklovics Péter, Kiss Ádám, Kovács András Péter, Dombóvári István, Beliczai Balázs és Kőhalmi Zoltán.

 
<<< visszalépés
Jelenleg 2 olvasó böngészik a portálon
  Rólunk Kapcsolat