napja 
 

A 3 milliárd csésze kávé országa (Gasztronómia - Ivás)
20 éves a Tchibo
A 3 milliárd csésze kávé országa

Erősen, röviden, cukorral és tejjel, pörkölve, kotyogóval főzve, reggel, otthon fogyasztva. Így isszuk, nagy többségében mi, magyarok a kávét. És nem is keveset! Éves szinten, nagyságrendileg 22 000 
tonnát, ami mindegy 3 milliárd csészényi feketének felel meg. Ezzel pedig a kávé, a sör és a szénsavas üdítő után, a harmadik helyet foglalja el a legtöbbet fogyasztott folyadékok között, megelőzve az ásványvizet és a gyümölcsleveket . 
Hazánkat hívhatnánk akár a „pörkölt kávé országának” is, hiszen a kávé nagy részét, 64,4 százalékát pörkölt formában fogyasztjuk, ezen belül pedig az őrölt kávé örvend kiemelt népszerűségnek. A jó öreg kotyogó még 
mindig a magyar háztartások alap kávéfőzője, de egyre többen részesítjük előnyben az elektromos kávéfőzőket, és a teljesen automata, beépített darálóval rendelkező gépeket. A kényelem, az egyszerűség és a gyorsaság egyre nagyobb szerepet játszik az életünkben, hiszen a rohanó hétköznapokon, alig marad időnk leülni egy csésze kávé mellé. A feszített tempóban azonban nem szeretnénk lemondani a magas minőségről, és a finom, harmonikus ízvilágú kávéról sem. Ezért választjuk egyre többen a kapszulás 
kávégépeket, és a hozzájuk kapható kávékapszulákat. A Tchibo kapszulás kávégépeit, a Cafissimo-t és a Cafissimo DUO-t, valamint a kiváló minőségű kávét rejtő, 8 féle ízben kapható kávékapszulákat márciustól bárki, otthonról is elérheti. 2012. március 14-én ugyanis elindult hazánkban a Tchibo webáruháza, s ezzel a 
vállalat Magyarországon is belépett az elektronikus kereskedelem piacterére. Az online értékesítési csatorna megnyitásával, a kávé mellett a Tchibo non-food termékei is országosan elérhetővé válnak. Így mostantól, a 7 Tchibo-üzlet mellett, már otthon is válogathatunk a hetente megújuló, változatos termékkínálatból, és a fotelből intézhetjük a rendeléseinket. 

 
<<< visszalépés
Jelenleg 4 olvasó böngészik a portálon
  Rólunk Kapcsolat